بسم الله الرحمن الرحیم-مذهب منطقی نیست- بخش دوم-مقاله از اقای زیننون احمد—گردهمائی در رستوران راجو-پی جی- اقای موهان- بشدت متعصب انچه رامن میتوانم برای عمل کمیته شهرداری شهرسپانگ در خراب کردن محراب درخانه :"تامان سروو جا – بندر بارو سالک تین گی توصیف کنم- ممکن است اگر من جزئیات رابدانم نحوی تفکر من تغیر کند -چونگ - به الله قسم زود قضاوت نکنید-موهان- ایابرای من داشتن یک محراب اختصاصی برای عبادت غلط است –یک محراب برای اعضای فامیل که بتواند باهم جمع شوند واواز های عبادتی بریا خدایان هندومحبوب خود بخوانند—اقای ازمان- من در شک هستم که ایا محراب که تخریب شده است چیزی شبیه محراب هائی هست که ما درفیلم های هندی میبینیم جائی که اعضای خانواده جمع میشونددربخشی از روز و":: پوجا:" رابعمل میاورند( عمل عبادت)- اقای جونگ- پوچا؟- موهان- این لغت امروزه یک لغت مالائی است ومفهوم ان عبادت کردن است- اما در مذهب من درهرعمل عبادی معمولا همراه باخواندن سرودهای عبادی است وسوختن مواد خوش بو کننده وگل بارن کردن برگ های گل به نماد خدایان ومعمولا محراب در قلب خانه است – چونگ –این مطلب محققا خوب است- موهان- اما محراب که تخریب شده است درمجتمع ساختمانی وجود داشت هنوز یک منطق ساده برای ان موجود نیست- که شما میتوانستید به جای انی ک باغچه صخره ای دران مجتمع درست کنید ولی دلیلی وجودندارد- که نمیشدشمانمیتوانید یک محراب درست کنید—ازمان -البته به اندازه محراب بستگی دارد-":عجب":ادامه دارد